Přeskočit na obsah stránky


pátek 29.8.2008
Moudro dne: Cíle mají schopnost se samoorganizovat.

Hlava.net - Blog, který má hlavu...

Menu

Hlava doporučuje


Pomocná navigace


Jak nedělat projekt

30.03.2004 10:54 | Rubrika: Ze života | Linkuj.cz, Del.icio.us, Jagg.cz | Trvalý odkaz

Tohle mě fakt nadzvedlo a (omlouvám se) musím se z toho vypsat. Tři týdny opakuju skoro všem zúčastněným na jednom projektu, ať na to neserou a věnujou se tomu, protože nehodlám dodělávat všechno poslední den před spuštěním.
Samozřejmě, že "všichni měli plno času", někteří občas ani netušili jak to má fungovat (nebudu jmenovat, ale třeba "vedoucí projektu", což už je samo o sobě docela soda). Samozřejmě, že se všechno řeší až na poslední chvíli. Kdy jindy, že?


Nějaké plánování? Pche. K čemu, když bez plánu je to snažší. Nemusí se dodržovat termíny a on to nakonec vždycky někdo dodělá. To je pak, panečku, pohodička.

Vrcholem, který mě částečně zaskočil i rozesmál zároveň, byla včerejší večerní SMS od spolupracující firmy (čili nikoliv od mého nadřízeného, ale od firmy, která má velký zájem na tomto projektu a která také "měla asi na vše hodně času"), abych byl dnes k dispozici už od 7:00 ráno, že mají hodně připomínek.

A tak jsem přišel klasicky na tu devátou, protože, zvlášť po změně času, nejsem prostě schopen vstát dřív. Už jsem se tak narodil a vstávání je fakt problém. :-)

Samozřejmě, že se nestihlo vše tak, jak bylo naplánováno a jak by bylo záhodno. To se dalo po tom celém vývoji očekávat. Je mi líto, že se některé věci neřešily včas, protože spoustu z nich dokáže vyřešit jen programátor. A ten má teď plánovanou dovolenou a zřejmě mu v tuto chvíli běhá hlavou jen to, jestli si dá ještě jeden sjezd, nebo si dá pod svahem u lanovky další grog. Takže musím na polovinu dnešních připomínek (a bohužel těch podstatnějších) odpověďet - "je mi to líto, ale tohle teď nepůjde změnit". A v mysli mi ještě proběhne dovětek - "měli si vzpomenout dřív".

Nějak stále nechápu, kde se stala chyba. Že by se podcenil celý rozsah projektu? Nebo je problém v kompetencích? Nebo je to normální? (není, už jsem dělal (kupodivu) jiný projekt, se kterým jsem tento problém neměl a kde skoro vše běželo jako na drátkách). Nebo jsem jen prostě málo křičel a málo upozorňoval na to, že by se tím konečně měl někdo zabývat? Asi všechno z výše uvedeného zapříčinilo, že z toho nemám vůbec dobrý pocit.

Mno, ale věřím, že nakonec to dopadne dobře a že drobné chybky budou omluveny. Navíc se to bude prezentovat jako "projekt ve zkušebním provozu", což já chápu jako jakési aliby k chybám, které se tam objeví. :-)

Krátce a stručně - ono to nějak dopadne :-). Hlavně aby se pan Sobotka na zítřek dobře vyspal... Bude totiž asi jedním z těch, kteří budou přítomni slavnostímu spuštění.

Ale už dost těch nářků
a radši hurá do práce
Vstříc k novým zítřkům
ať je nějaká regrace. :-)

God bless me and the project.

Komentáře k tomuto článku

Re: Jak nedělat projekt (30.03.2004 13:48)

Hlavo!! Co z toho mame?? Mas vyjimecny dar psat neuveritelne OBECNE! Kazdy, kdo si to precte, si ted bude lamat hlavu, co je to za projekt, kdo jsou ty lidi, o kterych pise,..... Na jedne strane tu dokazes otevrene kritizovat velke firmy, ale jak se jedna o tebe, tak se hrozne bojis!! Bojis se jmenovat lidi, projekt, co kdyby to jeden z nich cetl, mohl bych mit problemy. Edo mam velke reci a zaroven se hodne bojis, je to videt i z jinych prispevku. Jedine, co je v prispevku zcela jasne, je to, ze TY jsi ten nejlepsi, nejspolehlivejsi,jen TY tomu rozumis, ze vedoucim jsi mel byt radeji ty a ze ostatni jsou nuly a serou na to. Tak pokud si chces ulevit, zkus to primo do oci. Na druhou stranu, pokud jde zase o nejaky super tajny "projekt" ala iHned, o kterem musis mlcet. Doufam, ze jsem o mem zde slysel poprve a naposled. Urcite to je zase nejaky z desitky (nejsou to dnes uz stovky??) "projektu" iHned? Nechapu jak do toho muzes mit vubec silu a jeste to nazivat honosne "projekt". U iHnedu bohuzel je problem, ze at maji sebe lepsi,novejsi,tajnejsi "projekt", bude opet vypadat a fungovat stejne jako ty desitky "projektu" iHnedu. Takze i dopadne stejne. Skoda.

Komentoval: Tajny spolupracovnik , e-mail, www
Re: Jak nedělat projekt (30.03.2004 14:12)

hele, ještě nikdá se nestalo, že by něco nějak nedopadlo :o)

Komentoval: Trillian , e-mail, www
Re: Jak nedělat projekt (30.03.2004 14:19)

To Tajný spolupracovnik: Ano, jestli to chceš slyšet, tak si opravdu myslím, že projekt, který jsem měl víceméně na starosti já, dopadl lépe. A jestli chceš vědět o koho a o co jde, tak se PODEPIŠ SVÝM PRAVÝM JMÉNEM. Pak se s tebou možná budu bavit. A jestli tě ty obecný kecy NEZAJÍMAJÍ, TAK TO NEČTI. It's easy, isn't it? :-) PS: Nauč se česky. :-))) PPS: Asi tě nepřekvapí, že jsem tuhle tvojí reakci čekal. A můžeš zase napsat, "óóó, jak je ten Hlava dokonalý, že věděl, co napíšu". :-) Ale víš co? Mně je úplně jedno, co mi tu píše někdo, kdo se BOJÍ se podepsat. Howgh.

Komentoval: Eduard Hlava , www
Re: Jak nedělat projekt (30.03.2004 14:22)

Spis, jeste se nestalo, ze by to nejak dopadlo! Pokud se delaji vsechny weby iHnedu takto, tak uz se nedivim, ze je to takova hruza!

Komentoval: to Trillian , www
Re: Jak nedělat projekt (30.03.2004 14:54)

Hlava, opet se rozcilujes sam na sebe. Podpis "tajny spolupracovnik" jsem pouzil jen a jen proto, aby jsi si uvedomil, jak se citi ten, kdo si precte tvuj dnesni clanek! "kdo se BOJI podepsat" ... svuj zamer jsem vysvetlil, skoda, ze jsi to nepochopil. Ale nejdriv byl tvuj clanek a az pak muj komentar. V tomto pripade je trapne opakovat slovo BOJI, snaha otocit to, se bohuzel nepovedla. PS: "nauc se cesky" - omlouvam se, pokud jsi objevil nejakou chybu, delam tu jeste nekolik veci, ale zase mi nestoji za to, abych to tu po sobe jeste jednou cetl. Ale je zajimave, ze ti to vadi :-) Ja myslel, ze ti takove podruznosti nevadi :-) Ono je to takove klise: Kdyz uz nemuzu nic udelat, tak alespon napisu "nauc se cesky". A dalsi oblibene klise: z IP adresy si zjistit oblast a pak psat "Ahoj,prazaku" "Ahoj, stredocechu" ... Posledni dobou to uz vypada trapne.

Komentoval: Tomas Volf , e-mail, www
Re: Jak nedělat projekt (30.03.2004 16:14)

Milý fanoušku můj, alias "Tajný spolupracovníku", alias "Tomáši Wolfe", děkuji Ti za názor. Ale v souladu s mým předchozím komentářem už nebudu reagovat, protože bych se musel opakovat a to bys mi jistě vyčetl. :-) To Trill: Sám jsem na to zvědav. :-)

Komentoval: Eduard Hlava , www
Re: Jak nedělat projekt (30.03.2004 16:39)

Prosim, alespon o spravny pravopis meho jmena Volf (je tam jednoduche V !!) Uz vim, ze nesnasis kritiku (viz jak tu nekde pry mazes komentare). Budis, podepsal jsem se, jak jsi zadal. A vysledek vidime na tvem poslednim komentari. Nejen ze neudrzis kritiku, jeste ani nehrajes fair. Takte ten, kdo se tu boji uz jsi jen a jen TY! Je to skoda. Nechci ti zase zvysovat tlak, lide co ctou ty komentare si na tebe udelaji nazor. P.S. A neboj se tolik, nikdo te nesezere :-))

Komentoval: Tomas Volf , e-mail, www
Re: Jak nedělat projekt (30.03.2004 16:45)

některé věci se neřešili (neřešily) odpověďet (odpovědět) jakési aliby (alibi) Sorry, profesionální deformace, nemohl jsem jinak, zvláště po tvém PS: Nauč se česky. :-)))

Komentoval: habr , www
Re: Jak nedělat projekt (30.03.2004 16:47)

Zkus si jednou stat za svym nazorem. Vse pojmenovat a vysvetlit. Pomuze to jak tvemu egu,tak i vsem okolo. Nesnasim lidi, co se boji za sve nazory, ale v obecne rovine maji obrovske reci!! Co si ted vymyslis? Ze jsem si sve jmeno vymyslel? To by bylo nejlepsi, protoze to nikdo z ctenaru nemuze overit a tebe to zachrani. Jen doufam, ze jsi opravdu EH a jen se tak nepodepisujes. Tomas

Komentoval: Tomas Volf , e-mail, www
Re: Jak nedělat projekt (30.03.2004 16:57)

TO HABR: Dekuji ti, take me to bouchlo do oci. Hned, jak mi EH napsal "nauc se cesky", jsem mu to chtel vpalit, ale nechtel jsem se chovat tak nechutne jako on. Jsem rad, ze to napsal nekdo jiny za me. Ja to EH jen naznacil: "Ja myslel, ze ti takove podruznosti nevadi :-)" (specialne pro EDU: kdyz ti takova podruznost jako je cestina nevadi u sebe, tak proc u me -- uz chapes??) Ale on to opet nepochopil. Je velka skoda a ted uz i velka ostuda!!

Komentoval: Tomas Volf , e-mail, www
Re: Jak nedělat projekt (30.03.2004 16:58)

To Habr: Za češtinu se omlouvám, budu si na to dávat větší pozor. Moje PSko o češtině bylo opravdu v tomto případě docela k smíchu. :-))) (v článku již opraveno) Díky za připomínku.

Komentoval: Eduard Hlava , www
Re: Jak nedělat projekt (30.03.2004 23:52)

Tak nejak taky delam dost veci na posledni chvili, ale v tomto pripade to slo v dusledku toho celkem osklive do ******. Richie

Komentoval: Richie , e-mail, www
Re: Jak nedělat projekt (31.03.2004 08:51)

Vidite to sami, kdyz ma Hlava velke reci a pak ho zazenete jeho vlastnimi argumenty, dela radeji mrtveho brouka - ono to nejak vysumi, ze jo ?! Poradny chlap se k tomu postavi celem, Edo!!

Komentoval: Tomas Volf , e-mail, www
Re: Jak nedělat projekt (31.03.2004 11:05)

Pořádný chlap si nehraje na malé dítě v komentářích, Tomáši! ;-) Vezmi své děti za ručku (pokud nemáš, tak slušně požádej o zapůjčení v nejbližší mateřské školce) a upaluj s nimi na pískoviště ... a věnuj sobě i jim alespoň tři hodiny, bude Ti mnohem lépe. ad "Jak nedělat projekt": hmmm, občas se ovšem "vyplatí" počkat, z vlastní zkušenosti. Už jsem párkrát finišoval se svojí prací na projektu, když tu se zjevil nadřízený, pozměnil zásadní požadavky a mohl jsem začít znovu. :-O Nezačal jsem se flákat, ale také mě již nic podobného nepřekvapí.

Komentoval: Milfson , e-mail, www
Re: Jak nedělat projekt (31.03.2004 11:13)

To Tomáš Volf: Já jsem jasně napsal, že s člověkem, který nedokáže přiznat svou identitu a schovává se za IP anonymizéry a další "schovávače", nebudu diskutovat. Píšeš občas zajímavé postřehy, ale poté, co jsi mi tu předvedl, ti opravdu tvoje jméno nevěřím ani trochu. S emailem na freemailu, haha. :-) Budeš-li v tom schovávání a měnění identit pokračovat, nediv se, že ti na tvoje komentáře nebudu reagovat. A opět jsem udělal výjimku a reagoval na tvou připomínku, čímž jsem určitě posílil tvoje ego. A to mě těší, potřebuješ to. :-) Tečka. To Milfons - Jojo, máš pravdu. Vlastně čekám neustále na něco a musím uznat, že je to někdy docela pohodlný. Problém je v tom, že nemáš šanci zjistit, kdy TO PŘIJDE. :-))) A díky za reakci na "Tomáše Volfa". Už mi fakt docházejí slova k tomu, abych mu vysvětlil, že on je tu ten, kdo má problém. :-)

Komentoval: Eduard Hlava , www
Re: Jak nedělat projekt (31.03.2004 11:35)

Ne ne, Hlava ma problem, me je naprosto svele. Precti si znovu sve clanky a uvidis, ze problemy mas ty! A jeste jedno. Za tu cestinu se doufam jeste ted stydis, a proto prosim, i kdyz Milfsona nesnasim, alespon NEKOMOLIM JEHO PREZDIVKU!!! (pro mene chapaveho Eduarda Hlavu: ne MILFONS ale MILFSON !!! ) To Milfson: Kdybys opustil cesky internet, byl by to pro nas svatek. Sve prispevky v komentarich a na forech jsou neustale na jedno brdo. Stacilo by se jen podepsat a kazdy by uz vedel jaky mas na dane tema nazor. Neni J.Rejzek nejaky tvuj pribuzny? A Milfons, nech me byt, preci me nechces na svych strankach nebo ano?

Komentoval: Tomas Volf , e-mail, www
Re: Jak nedělat projekt (31.03.2004 14:04)

Ano, mé příspěvky jsou na jedno brdo a budou do té doby, dokud se Internetem budou toulat anonymní individua jako Ty. Moji identitu je možno si dohledat a bude-li někdo toužit po osobním setkání, tváří v tvář, klidně jsem pro. A klidně zopakuji všechno, co jsem kdy kde na fóru, na weblogu, na portálu napsal. Protože já si za svými názory na lidi, svět a dění kolem sebe stojím a nestydím. Což se v případě anonymních blbečků nedá říct. Schovávají se za změněné identity jenom a právě proto, že nemají o sobě samém příliš jasno. Ale to Ty nepochopíš, protože jsi jeden z nich. Tomáši Volfe, vystup z anonymního Seznamu, předvěď nám co jsi dokázal, čím se můžeš pochlubit, kdo jsi zač, odkryj své mindráky, které zde každý den ventiluješ. Posaď nás všechny na zadek a přinuť nás smeknout před Tvojí šikovností, umem, inteligencí ... to co zde zatím předvádíš je hodno pubescentního výrostka na základní škole. Nedokážeš to, jsi zbabělec. Přeji Ti, abys jednou dokázal předstoupit se svojí kritikou tváří v tvář a obhájit to, snad se jednou dočkáš ... a uleví se Ti, uvidíš že ano. Věřím Ti, snaž se - kdo chce, může! Srabe.

Komentoval: Milfson , e-mail, www
Re: Jak nedělat projekt (31.03.2004 15:08)

To Milfson: Díky za reakci. (to už by vydalo na samostatný spot na tvém blogu :-)) Tenhle tajtrlík (ať už je to kdo chce a ať se podepisuje třeba Tomáš Volf) má nějakej důvod se skrývat. Nechme ho bejt. A hlavně má asi důvod, aby hledal chyby u jiných a komu HODNĚ záleží na tom, abych u sebe objevil nějakej problém. Asi mě má hodně rád.:-) Jo a sorry za zkomolení tvýho nicku. To druhé jméno (Milfons) je jedno z těch, co používá on - "Tomáš Volf", proto se tak naježil, když jsem se překlep. :-)

Komentoval: Eduard Hlava , www
Re: Jak nedělat projekt (31.03.2004 17:28)

Hlava, IP anonymizéry jsem v zivote nepouzil, pokud mi neveris, tak tohle mi ver. Tohle standardni nastaveni proxy. Me se libi tvoje vlastni slova: ... nechi zavadet registraci pro psani komentaru, nechci nijak omezovat a branit lidem, aby vyjadrili svuj nazor. K freemailove adrese: A jakou by sis pral, abych uvadel adresu? Firemni do prace? To nedelas ani ty! Myslis, ze jsem jeden z mala, co ma freemailovou adresu. Opak je pravdou!! I ty jich mas nekolik! Projdi si tu par komentaru, 80% lidi zde emailovou adresu vubec NENAPISE, vetsina se podepise jen prezdivkou. To nevadi, protoze te bud chvali, souhlasi s tebou neboo neco podobneho. Ale jakmile ma nekdo trosku jiny nazor nez ty, pak se muzes PRETRHNOU, aby jsi zjistil odkud prisel, jakou ma IP, kdo to je, znam ho?, zna me?,... Pokud ti polezu do p.. jako Milfson, tak je to OK. Ale nedejboze, abych nesouhlasil, to te pak strasne moc silene zajima KDO JSEM, ODKUD JSEM,.... ? SAKRA PROC? rekni mi po pravde k cemu ti bude moje skutecna IP adresa? K cemu ti bude 212.65.244.215 ??? To je ma skutecna IP. Co z ni chces zjistit?? To ze rozsah 212.65.244.0 - 212.65.244.255 patri Contactelu? Ty ji myslis, ze kvuli tobe a pred tebou skryvam svoji IP? Proc? Moje skutecna IP ti rekne stejne nic jako ta neskutecna. A ten freemail... opravdu nevim jakou adresu si predstavujes? Ja se na freemail dostanu odkudkoliv, na firemni je to slozitejsi. Ale to snad vis i ty. Opravdu ty jsi se zamotal do nejakeho kolecka identity. Internet neni o lidech. Asi bych ti mel oskenovat OP?, nebo by stacil email s elekt.podpisem (s certifikatem od I.CA?) Protoze nic jineho me na soucasnem internetu nenapada... k tomu abych ti 100% odkryl svou identitu. Zaver: Jinou IP rozhodne nepouzivam kvuli tobe. Mou skutecnou adresu znas, ale jsi tam kde jsi byl. Freemail pouzivam jako 99% inter. lidi.

Komentoval: Tomas Volf , e-mail, www
Re: Jak nedělat projekt (31.03.2004 18:16)

Hele ten Volf to je ale hnup. :o))) Dobre se bavim, jakej je to tupec. A ty si Edo, z toho nic nedelej. Pokud te zna osobne, tak se ti driv nebo pozdejc ukaze. (a asi te fakt nenavidi) A esli te nezna, tak ti to muze bejt vlastne jedno. Reaguje jen na tvoje clanky, ktery se nemusi libit kazdymu a tak to ma bejt. [zbytek ti hodim do mejlu] Volfiku - projdi si Eduv web a jeho komentare poradne a uvidis, ze reaguje i na kriticke komentre. Moc nemachruj, jo?

Komentoval: Mato
Re: Jak nedělat projekt (31.03.2004 19:57)

toMato: YES,SIR! Mato a Milfson = tatka a mamka Edy??

Komentoval: Tomas Volf , e-mail, www
Re: Jak nedělat projekt (01.04.2004 09:38)

Nechci se vyjadrovat k vasim komentarum. Jsou totiz stejne o nicem jako cely clanek. Nezbyva, nez to tady opravdu necist. Z clanku jsem se nedozvedel vubec nic. Snad jen to, ze pracujete na jistem projektu, jako dalsich tisice lidi a ze mate stejne problemy jako tisice dalsich lidi. Velice objevne.

Komentoval: PePPer , www
Re: Jak nedělat projekt (01.04.2004 09:45)

To PepPer: Já tu nemám v úmyslu objevovat Ameriku. :-) Jsem rád, že to takto (ne)funguje i jinde.:-) Alespoň podle ohlasů (nejen tady) to tak vypadá.

Komentoval: Eduard Hlava , www
Re: Jak nedělat projekt (01.04.2004 23:18)

Teda je neuvěřitelné, jak se dá v článku a následných 23 komentářích nic neříct:-) Čili souhlasím s PePPerem. Ježiši, tak mě napadá: teď už je jich 24 a ani já nic neřekl:-)

Komentoval: roe , e-mail, www
Re: Jak nedělat projekt (01.04.2004 23:35)

:-))) Jsme asi předurčeni pro dráhu politiků :-)

Komentoval: Eduard Hlava , www
Re: Jak nedělat projekt (01.04.2004 23:48)

No přesně tohle jsem chtěl navrhnout ... Edo val do politiky, máš na to! ;-)

Komentoval: Milfson , e-mail, www
Re: Jak nedělat projekt (01.04.2004 23:50)

Milfson: Hele, bacha na to, co píšeš. Abys nebyl opět napadnut panem Volfem, že mi mažeš med kolem huby. :-)))

Komentoval: Eduard Hlava , www
Re: Jak nedělat projekt (02.04.2004 08:38)

Jo kdyby kolem huby, byla by to ještě paráda. Třeba mám spadeno na úplně jiné partie (viz mých 40%) :-D ... hele, ať si kdo chce co chce myslí, ať si napadá nebo nenapadá (třeba na jednu nohu), mě je to úplně jedno. Co chci napsat napíší a pokud se někdo nevyzná v emotikonech a nemá smysl pro humor, jeho problém - já to řešit nehodlám. ;-O

Komentoval: Milfson , e-mail, www
Re: Jak nedělat projekt (02.04.2004 10:34)

Ten fakt, ze zadavatel casto prichazi se svymi "nejlepsimi" napady 5 minut pred planovanym spustenim, je skoro fyzikalni zakon. Btw. vsimli jste si, ze casto zacina uvod do tech prevratnych a uzasnych zmen stejnou vetou, ktera vam spolehlive zdvihne hladinu adrenalinu o 200%? Pro me to je: "... a nedalo by se treba... ?" - to se pak vzdycky modlim, aby zidle, co na ni sedim, byla prisroubovana ;-)

Komentoval: Jan Dvorak , e-mail
Re: Jak nedělat projekt (02.04.2004 21:30)

Na to jsem si zvykl a to mi až zas tak nevadí, když uslyším "a šlo by toto...?". Naopak to vítám. Ale opravdu to nesmí být za 5 minut 12. :-)

Komentoval: Eduard Hlava , www
Re: Jak nedělat projekt (07.05.2004 08:43)

Milý Hlavo, je to stejné, jako s komentáři. 99% časuse věnuje tanečkům kolem háčků, čárek, cintů jdoucích mimo řešený problém. Poté přijde zákazník pro materiál, který má již měkolik měsíců objednaný a zaplacený, ale výroba ještě netuší, že měla něco vyrábět. Neexistuje přenos informací. V nejlepším případě se výroba doví: udělej něco, nevím co, pošli tam, nevím kam. Pak je jediné možné řešení. Obejít vrchnost, kontaktovat koncového odběratele, získat skutečné zadání a získat tím alespoň minimální předstih pro výrobu, popřípadě projekt. Zadavatel mnohdy netuší, co potřebuje a ani ho nenapadne, že o tom leccos ví některý, jeho podřízený.

Komentoval: Bbubbla , e-mail, www
Re: Jak nedělat projekt (20.06.2007 18:00)

No, vzhledem k tomu, že projekt už vstoupil do třetí verze, tak si myslím, že se i přes ty začátky docela povedl...
Ano, byly problémy, protože na naší straně to vlastně celé dělal jeden člověk bez zkušeností a časově jsem nezvládal plnit databázi a vyvýjet moduly a ještě vychytávat chyby. Navíc jsme jej pojali příliš bobasticky...
Za tu SMS se dodatečně omlouvám, ale já byl tenkrát v práci celou noc a divil jsem se, jak tedy může mít někdo problém přijít na sedmou (až později jsem zjistil, že děláte až od devíti a ne od osmi, jako my).
Vím, reaguju docela pozdě, ale vlastně jsem se k tomuhle příspěvku dostal poprvé. Četl jsem jen ten následující, ve kterém za eDotace děkuješ Honzovi Saidlovi a co vyvolal u nás tu bouři nevole, kvůli které jsi cenzuroval název - ale fakt to působilo blbě, když jsi zadal ve vyhledávači název nového webu a místo odkazu na něj byl na prvním místě tvůj článek, který odkazoval na tenhle... :-)

Komentoval: Draco

Přidat komentář

Kontrolní kód
Poznámka: tučné položky jsou povinné

Další články

Anketa

Používáte Jagg, Del.ico.us či jiný systém pro záložky?

Ano

15% 15%

Ne

72% 72%

Chystám se

11% 11%

V této anketě hlasovalo již 110 lidí.

Vyhledávání


    Reklama


    Dobrý skutek

    Ice angel - Czech golf championship

    Poslední komentáře

    - Re: Skoro příjemné překvapení od UPC [..., 28.08.2008 20:59]
    - Re: Pronájem bytu 2+kk v Mostě (aktuální) [Zdenka Kolátorová, 26.08.2008 20:17]
    - Re: Nova začala zobrazovat na blog.cz reklamu [Homer, 26.08.2008 15:17]
    - Re: Ten iPhone 3G si nekoupím, sorry [Scotty, 25.08.2008 12:50]
    - Re: Jak vytrhnout bezbolestně osmičky [Pavla, 24.08.2008 20:16]

    Z oblíbených blogů

    Kontakty


    © Eduard Hlava, All lefts reserved. Eduard [at] hlava.net | Tvorba webových stránek | Univerzální publikační systém Atrium 2.0

    design by axell